Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš článek mě příjemně pobavil :-)

0 0
možnosti
LN

...ah.....vidím že jste dostala milý mejlík od cenzorů....;-):-/

2 0
možnosti
Foto

Horší jsou jiné věci, které nevidíme, ale na životní prostředí a na naše zdraví mají mnohem větší vliv. A bezohlednost některých občanů se jinde projevuje mnohem horším způsobem - pomocí svých miláčků - aut - mají na svědomí životy.

1 0
možnosti
RH

To je tak, že dnešní mládež si radši pořídí psa, než dítě. Pes se dá v krajním případě uvázat někde u stromu, s dítětem to nejde.Rv

0 2
možnosti

Oni totiž někteří z té "dnešní mládeže" taky třeba myslí předem a chtějí přivést dítě až do fungující a zařízené domácnosti, což je dneska ten zásadní problém. Psovi stačí pelíšek a miska granulí, dítě je daleko nákladnější a náročnější záležitost...

0 0
možnosti
AK

No jo, tak jste se vyplakala na blogu a to je ...všechno ;-( V ČR je to prostě beznaděj; a to se najde docela dost lidí, kteří považují ty, kteří si na hov... stěžují, za přecitlivělé jedince, kteří navrch nemají rádi jejich nadlidsky dokonalé miláčky :-( Nevidím vůbec žádné řešení tohoto problému.

0 4
možnosti

Nějak Vám uniklo, že tady byl popsanej novej jev, kterej nemá s pejskaři nic společnýho

6 0
možnosti
Foto

J74i73ř83í 91L96i82b44e59r

14. 2. 2015 22:56

Bohužel, je to tak. Karma R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Jsem jaká jsem a ráda se učím novým věcem. Baví mě žít život. A jako maminka jsem nejspokojenější.

Seznam rubrik