Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přidávám se, také je mi líto.

1 0
možnosti

Díky za vzpomínku.

Je to obrovská škoda. Po odchodu Asprina (série M.Y.T.H.) v r. 2008 a nyní

Pratchetta je kategorie "humorné a ironické sci-fi" hodně osamělá.

1 0
možnosti

..osobně je mi nejbližší John Moressy...

0 0
možnosti

Překladatel se jmenuje Kantůrek. Kantorek (Pavel) je skvělý autor kreslených vtipů, ale Terryho rozhodně nepřekládal

2 0
možnosti
Foto

"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those who think they’ve found it"

rest in peace

1 0
možnosti

J19a40r20a 86R93a15n86k

13. 3. 2015 1:25

R^ i ja....R.I.P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Jsem jaká jsem a ráda se učím novým věcem. Baví mě žít život. A jako maminka jsem nejspokojenější.

Seznam rubrik