Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

M16a77r14t11i56n 92L28a56c98o

17. 2. 2015 10:41

Mne osobne sa slovo, ktoré použil pán prezident, zdá podstatne sprostejšie ako vami použitý výraz...Nuž, posledné slovo má konkrétny súdruh cenzor. Článok pobavil a stihol som ho ešte s pôvodným nadpisom.:-)

0 0
možnosti
KD

A v čem se vám zdá to slovo sprostější.?:-) Prostě vyložil přesně název té skupiny, která se také podle toho chová.;-)

0 0
možnosti
OP

Chápu vás i cenzora. On má pravidla, která musí dodržovat a pokud se to týkalo pouze exkrementů, zase to tak nebolelo :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Jsem jaká jsem a ráda se učím novým věcem. Baví mě žít život. A jako maminka jsem nejspokojenější.

Seznam rubrik