Diskuse

Se chci zeptat

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když se ráda učíte, naučte se lépe česky. Kupte si výkladový slovník českého jazyka a slovník cizích slov, abyste nepoužívala česká slova nevhodně nebo nekomolila slova cizí. Kromě němčiny je špatná i vaše čeština, což v soukromí vadit nemusí, ale na blogu to nevypadá dobře.

1 0
možnosti

Co když to byl záměr? Jak víte, že mám špatnou němčinu? A jak si tak dovolujete soudit o mé češtině? A vůbec - kdo jste, že si mne dovolujete takto napadat? Paní Šikulová, možná by nebylo špatné, kdyby jste dříve myslela než začnete psát.

1 0
možnosti

J65a22r59a 43R53a73n42k

5. 10. 2015 2:13

Nepopletla jste si ty nazvy, kdyz uz jste studovala hinduismus, tak snad nejaka cizi slova ovladate, nebo ne.... I kdyz Vam neumyslne vypadlo jedno pismeno, ale, co to je "migranec a emigranec"?Proc se davate do psani o necem, o cem skutecne nemate potuchy? A do mesity pochopitelne smite, asi je Vase nemcina skutecne spatna, ale jako zena muzete sedet jenom na konci, za drevenou zidkou, kazda mesita je jina, navstivila jsem sam pouze dve v Turecku, Indonesii, Malajsii a jednu v Syrii a po kazde jsem sebou mela salu. Nejasala jsem nadsenim, kdyz se zacala jedna stavet ve meste, kde ziji, ale proto, ze zde zije v cele zemi pres milion muslimu, uvedomuji si, ze tak trochu pravo na svou modlitebnu maji, kdyz uz je dnes na kazdem letisti. Navic v okruku mych pratel jsou dve muslimky - neverici.

Na Vasi posledni vetu: ano, Evropa a cely svet ma sanci, ale jen s inteligentnimi statniky a lidmy, kteri nepujdou za prvni hysterickym Rattenfangerem rozlevat konvici nenavist, muze mit ty nejhorsi konce.....i kdyz pro majitele te konvice to znamena mesicni plat, o kterem se mu nikdy nesnilo, mit pouze titul uz dnes nic neznamena.

0 3
možnosti

Jaro Rank(ova), puvodne jsem chtel napsat pomalu esej o vasich prispevcich, ale proste to nejde.Reagovat na neco tak stupidniho je nad moje sily. Proste nejsem schopen (pri sve inteligenci) pochopit na priklad, co je to "dve pritelkyne-neverici muslimky". Puvodne jsem vase prispevky cetl a minusoval, pozdeji pouze minusoval no a ted mi uz nestoji ani zato minusovani.

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Jsem jaká jsem a ráda se učím novým věcem. Baví mě žít život. A jako maminka jsem nejspokojenější.

Seznam rubrik